Boka resa + Den enda norrlänningen + En träff med syster

publicerat i Allmänt;
Igår fick jag ett mejl med information angående tävlingen och det är sant. Jag ska tillsammans med tre andra göra ett eget läppstift tillsammans med Pernilla Wahlgren. Trodde inte att det var sant, att lilla jag vann av alla tävlande. Kanske bara jag som är från norrland, undra om det kommer att höras, haha. Skämt och sido. Vilken resa och vilken upplevelse det här kommer att bli. Hade tänkt ta med mig en kompis men bestämde mig igår för att ta med mig mamma <3. Hon ville gärna med. VI ska åka dagen innan så vi får mer tid i Stockholm och kan hitta på nånting. Har varit i kontakt med ena syster och jag ska möta upp henne om det passar sig. Det beror på när vi kommer ner. Hoppas det finns en lucka för det. Ska kolla upp tåg/buss/flyg och en natt på hotell. Vi funderar även på att ta mammas Dacia om det inte passar bra med tider.
Började fundera på vad man ska ha på sig. Jag vet, riktigt töntigt. Jag brukar bara ta på mig vad som är skönt och bryr mig inte så mycket men det här känns som en stor grej och då vill man ha något fint. Vad nervös man kommer vara. Vi alla ska börja med och fika tillsammans innan vi ska in på "labb" och göra läppstiften :).
 ... My lips!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Victoria:

Spännande😊 är lite avis måste jag säga.

Kommentera inlägget här :