Stylad på Oriflame Concept Store & Konsult för Oriflame igen

publicerat i Allmänt;
 
Sminkningen bestod av produkterna här ovan. Blev en naturlig look, precis som jag gillar det. Dom använde också en puder men jag lade inte den på minnet. Blev riktigt nöjd. Jag kände mig som en kändis där för ett tag, haha.
Jag blev konsulent på Oriflame igen häromdagen. Var det för många herrans år sedan och nu tog jag tag i det. Fick inspiration efter att ha besökt deras butik och huvudkontoret. Ska lägga in en order senast på onsdag. Moster har sålt för dom sedan jag var liten och hon rekryterade mig och sa igår att det kommer en makeupkurs och hudvårdskurs snart och den ska jag gå på. Man kommer även att få ett diplom om man närvarar på denna kurs.
Det är bara att säga till om ni är intresserad av att göra en beställning.

Kommentera inlägget här :