Stockholm

publicerat i Allmänt;

Uppdateringen om Stockholm tog längre tid än vad jag räknade med. Men som man brukar säga:"Bättre sent än aldrig". Som ni säkert kan förstå blev vistelsen i Stockholm lyckad, över förväntan. Vi tog det lugnt och hade det skönt. När vi kom fram i onsdags gick vi och åt lunch och sedan vandrade vi till hotellet som låg vid Slussen. Hotellet var lika mysigt som bilderna visade. Vi fixade till oss lite och gick igenom Gamla stan och Drottninggatan. På kvällen mötte vi upp Henrik, som jag har saknat så mycket. Vi tre gick och åt middag på en mysig bar i Gamla stan och satt och surrade några timmar.

Torsdagen var en riktig toppendag. Jag ska skriva om träffen med Pernilla Wahlgren, tillverkningen av läppstiften och om min styling på Oriflame Concept Store i ett annat inlägg. Vi såg Patrik Sjöberg också, det var en rolig grej. Innan vi skulle till Oriflame Concept Store går jag och mamma och äter en lunch medan vi väntar. När vi är klar så står vi utanför en liten butik och jag ser en kille som står en halvmeter ifrån mig och ler mot mig. Jag ler tillbaka och kände att jag kanske kände igen han men jag hann inte tänka så mycket förrän mamma sa att det var Patrik Sjöberg. Han verkade ju trevlig iallafall när han flinar upp så där, haha.

När vi strosade runt sa jag till mamma att jag nog kunde tänka mig och flytta dit. Det är en känsla man får varje gång när man lämnar Sundsvall att man vill flytta och börja om, varför är det så? Idag känner jag inte riktigt för det. Men jag hade faktiskt en liten dröm när vi var där. Det var att man skulle öppna sin egen lilla butik och sälja det man gör.
 
Cindys Boutique
*** Heminredning & Design ***
Boutique är kanske inte rätt ord för vad mitt "varumärke" handlar om men det låter rätt bra.

Kommentera inlägget här :