Nu är det nära ...

publicerat i Allmänt;
Nu är det nära tills att vi reser till Stockholm. Jobbar en dag till och sedan beger vi oss på onsdag morgon. Ska packa och fixa lite ikväll och göra klart imorgon efter jobbet. Börjar bli nervös men det ska bli så roligt. Har gjort en blomma-i-en-kopp till Pernilla. Om jag "vågar" ge den eller inte återstår att se, haha.
Helgen har varit lugn. Var i Njurunda hela lördagen på 1-årskalas och igår (söndag) jobbade jag kväll, sista inskolningen. Har redan fått ett antal pass på det stället, fick tyvärr säga nej till några denna vecka då man ska iväg men nästa vecka är det några iallafall :).
Imorgon kväll tänkte jag ha lite SPA och mysa på. Det som saknas nu är ett badkar. Längtar otroligt mycket efter ett badkar speciellt om man är stressad som jag varit den senaste tiden. Dock av goda anledningar men ändå. Som jag brukar säga så kan mycket positiva saker som händer ändå tära på en.
 Jag ogillar bildlösa inlägg, därför bjuder jag på denna bild fast den inte har med inlägget alls att göra.

Kommentera inlägget här :