"Anställd" som heminredare

publicerat i Allmänt;
Igår var jag över hos kollegan för hon har nämligen "anställt" mig som heminredare, låter inte det häftigt? Hon frågade mig i helgen om jag ville hjälpa till och inreda upp hennes hem för hon gillar mitt hem och smak. Igår var jag dit några timmar och antecknade rum för rum vad man skulle kunna handla och ändra om. Hon älskade mina ideér och vi ska åka handla allt jag skrev ner och sedan ska jag gå dit och hjälpa till och sätta allting på rätt plats osv. Åh vad roligt det är. Många projekt och roliga saker som händer i mitt liv nu.
Igår eftermiddag kom Bettan över och vi skulle ha maraton i serien "Breaking Bad". Någon som sett den? Men vi kom inte långt eftersom vi surrade mest, haha. På flera timmar hade vi äntligen börjat se första avsnittet. Skulle fortsätta och se idag men klockan bara går och jag har inte kommit till skott. Blir att uppdatera klart bloggen och göra sig en kopp kaffe framför serien innan det blir dags att göra sig någon middag. Tänkte göra en sallad och baconlindad sparris idag.
Tänk vad roligt om man skulle bli heminredare på riktigt. Fantastiskt jobb!

Kommentera inlägget här :