Vill ha helg nu

publicerat i Allmänt;
Längtar tills på lördag för då ska vi till Hassela. Det sägs att det ska vara strålande sol också, men det är bara tisdag än så vädret kan ändras flera gånger om tills dess men det skulle vara toppen. Saknar Afterskii, det är härligt, ta ett glas vin och bara vara och träffa folk. Älskar det.  
Igår morse besiktade jag bilen. Fick bara en anmärkning och det var att bromsen ligger fortfarande på däcket, ack så illa det såg ut. Däcket snurrade knappt fast att han tog i. Jag har känt de senaste veckorna att den går trögt igen och jag hade rätt. Antingen måste jag byta hela bromsoken (är det så det heter?) eller kan det bara vara smuts som kommit in. Tommy var snäll och sa att jag kunde komma in på Bilprovningen en kväll denna vecka, efter stängning för att han skulle kolla hur det ser ut. Ta bort allting, rengöra och smörja in. Det blir nog imorgon som jag ska dit.
Halv nio igår var jag hemma hos Nina och Isabell. For till dom direkt efter besiktningen. Vi umgicks några timmar och sedan tog vi en promenad. Sandra kom över en sväng till mig senare också. Sedan gick jag hem till henne på kvällen också för att snacka och umgås ett tag.
Idag har jag jobbat, hjälpt Therese ute i Timrå. Hon ringde i förmiddags och vi var där ute runt tolv. Vi höll på nonstop i åtta timmar, ingen paus. Det var riktigt skönt att få sätta sig i bilen sedan. Det blev en kebabsallad på Marco Polo som en sen middag, mums
Ligger i sängen och ska precis börja se Criminal Minds ska försöka sova sen. Tvättstugan kallar imorgon kl 07. Efter tvättstugan blir det en promenad till Nina. Ciao.

Kommentera inlägget här :