Stilmallar = Förvirrande

publicerat i Allmänt;
Som jag skrev i tidigare inlägg, fick väldigt många läsare igår. Även om jag la upp länken via Facebook brukar jag ändå inte få så många besökare. Hade 99 stycken läsare på ett enda inlägg. Ändå har man tagit bort hälften av alla vänner på Facebook.
Befinner mig just nu i en blogg-uppdaterings-period. Funderar på att koda om bloggen - göra en egen design. Har en PRO design idag som är uppbyggd med en stilmall (stilmallar = Förvirrande), jag har glömt i princip allting från Webbdesignkursen jag läste på universitetet, haha. Bra Cindy. Jag kör med HTML kodning men har förlorat mycket kunskaper om kodning och måste börja "leka" med det igen. Har lovat Tessan att koda om hennes blogg. Ska prata med henne och se vad för typ av design hon vill ha och vilka bilder och text hon vill på headern.
Saknar faktiskt att ha min egen domän. Jag ägde www.cindyofsweden.com förut. Den kodade jag själv. Ska kolla på gamla headers som jag gjort genom tiderna.
 
 Haha, hittade några headers iallafall!

Kommentera inlägget här :