En dag i köket

publicerat i Allmänt;
Denna lördag skulle spenderas med Bettan. Jag har sagt till henne att jag kommer att ställa upp och hjälpa henne med plugget men hon är dålig så vi ska ta det en annan dag istället. Dagen får istället spenderas i köket. Har gjort egna köttbullar i gräddsås och gjort en förpackning med tacoköttfärs och fryst in. Ska göra biff strogonoff senare och sen får jag nöja mig, har inte tillräckligt med matlådor, haha. Har också en fläskfilé som jag bara ska steka och peppra, vill inte göra mer grytor (blir för mycket grädde).
Den här veckan har gått jättefort. Jag har haft Christina från Hudik på besök, jättetrevligt. Har också hunnit med 2 st sjukhusbesök, ett besök hos tandläkaren, hälsat på Sofia och tagit flera promenader. I onsdags gick jag och Therese ner till torget på kvällen för att välkomna hem OS-medaljörerna :). Riktigt trevligt!
Det kanske blir en promenad senare med Therese, annars förblir denna lördag lugn. Nu ska jag göra mig lite vispad grädde och varma blåbär. Mums!
Önskar er alla en trevlig lördag.

Kommentera inlägget här :