Skolavslutning

publicerat i Allmänt;
Det har varit fullt upp denna helg med en massa trevligheter. I fredags gick kusin Vilma ut första klass. Vart har tiden tagit vägen? Stortjejen <3. Skolavslutningen höll till i gympasalen med hundratals andra människor. Det var sång och underhållning från duktiga barn. Efter firandet for vi hem till moster för fika och prat. Mycket trevligt.
Senare tog jag en promenad med J runt elljusspåret bortanför mig. Det var jättetrevligt. Efter det gick jag hem och fixade presenterna till mamma och Jim. Dom fick ett presentkort och sedan fick dom lite annat smått och gott som jag gjort, så klart ;).
Idag kom Therese och vi for till Dollarstore och till IKEA för att shoppa lite. Vi avslutade på Willys där jag storhandlade. Har tänkt köra "Rivstart" i två veckors tid men det har inte blivit av men nu kanske det är lättare när man har rätt mat hemma.
Gjorde en till "blomma-i-en-kopp". Förlåt för dåliga bilder.
Lite smått och gott. En ljuslykta, en ängel tvål och doftande "dekorationsblad"
Ett tvål hjärta som jag dekorerade med ett spetsband och en dekorationsfjäril.

Kommentera inlägget här :