Trevlig helg

publicerat i Allmänt;
Det blidde en trevlig helg, som förväntat. Jag och Christina gick ner till vattnet och satt och surrade i det fina vädret för att sedan gå hem till mig och göra middag. Vi gjorde en god sallad som serverades med vitlöksbröd och tsatsiki. Vi åkte aldrig ner på stan utan var hos mig hela kvällen. Vi avslutade dagen med ett glas cider och frysta hallon.
I lördags for vi till Birsta och gick runt där några timmar innan hon for hem på eftermiddagen. Vi hade det jättetrevligt.
Igår tog jag en spontantripp till Alnö igen. Det är så härligt att Therese bor därute nu. Jag var och handlade på förmiddagen och sedan hem och packa för att åka direkt. Det blev några timmar ute i det härliga vädret. Vi for först ut på Spikarna och snurrade runt och sedan for vi till Vindhem och satt oss på en klippa och såg ut över vattnet. Självklart såg jag vattenskotrar igen, dom finns överallt just nu. Måste köra en snart igen.
Idag har jag varit på ena jobbet och hälsat på. Ska börja på det schemat på fredag. Har ett dygnspass kvar denna vecka sedan blir det "vanliga" arbetstider igen. Innan jag tog en promenad till jobbet gick jag och boka tvättid, fanns en tid kl 11. Var hemma precis och gick in och sorterade tvätten för att sedan gå ut.
På eftermiddagen idag har jag träffat Sandra. Vi har legat ute och solat några timmar, en bra dag idag också med andra ord :).
Detta blev en snabb uppdatering!
Ciao

Kommentera inlägget här :