Jag hade inte fel trots allt ..

publicerat i Allmänt;
Jag hade inte fel trots allt om karln. Jag tänker inte skriva så mycket om det här även om det är min privata "lilla" blogg vet man aldrig vilka som kan hitta hit. Vill inte skriva riktigt vad jag sett men som senast igår var han med flickvännen om man säger så. Han fortsätter och skriver hur mycket han vill träffa mig men jag kommer väl få avbryta men det är svårt när jag också känner att jag vill träffa han. Det sitter inte bara i att jag tänker på tjejen och barnen utan jag vill helst inte hamna i en situation där jag kan bli kluven igen, been there done that, ungefär så.
Det är skitjobbigt rent ut sagt att vilja ha "allt". Att man står mellan två och man vill ha båda men kanske på olika plan men man vet att det inte fungerar så, inte för mig iallafall. Jag tycker inte om att välja men sist fick jag göra det -välja en och välja bort en. Vill som sagt inte gå igenom det igen eftersom jag har sabbat för mig själv en gång redan på grund av min förvirring. Det är väldigt svårt att skriva vad jag menar men hoppas ni förstår
Ja, som ni märker är jag förvirrad (skratt) men jag vet iallafall att i det långa loppet vill jag hitta en kille att dela mitt liv med. Man måste väl gå igenom lite först innan den rätta kommer. Anledningen till att det blir mycket "situationer" är för att jag träffar killar från dejtsidor och ni alla vet väl och förstår att man inte bara skriver med en. Det är naturligt att det uppstår situationer eftersom man inte befinner sig på samma plan med alla killar - man är inte ute efter samma sak helt enkelt ibland. Men vem vet, kanske jag har den rätta killen närmare än jag tror? ;)
Oj vad tiden går fort. Snart får jag storfrämmande av Christina från Hudik. Jag ska möta henne om 10 minuter, dags att hoppa in i duschen och göra mig klar. Det blir en massa prat, god mat, god dryck och kanske en sväng på stan ikväll (hon ska sova över tills imorgon). Imorgon vill hon till Birsta så det blir en tripp dit. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :