Happy <3

publicerat i Allmänt;
Livet känns så bra just nu och det kan inte göra mig annat än glad. Jag har världens bästa personer runt omkring mig. Mina vänner, min familj, ja, ni alla som finns i mitt liv idag förgyller mina dagar och det är jag mycket tacksam för. Det händer mycket bra saker också. För det första trivs jag jättebra på båda jobben och för det andra går det tydligen åt rätt håll med vikten konstigt nog. Hade på känn att jag måste gått upp två kg iallafall men icke. Gått ner 1.5 kg. Förstår inte, jag har börjat äta naturgodis dagligen, rör mig mindre (känns det som iallafall) och äter i princip allt jag känner för. Men ska ju inte klaga ;). Ska börja ut och gå dagligen igen men vill gärna gå med någon, tråkigt att gå själv. 
I tidigare inlägg skrev jag om trippen till Ulvön. Den resan har man att se fram emot också.
Vill skriva om en sak till. Ibland känner jag en viss saknad för en person även om jag har glömt den tiden och även glömt personen för ett bra tag sedan. Vet ärligt talat inte vad det är för saknad jag känner eftersom inga känslor finns kvar. Det är skrämmande att man kan glömma någon som man brytt sig om mycket så fort. Kanske det är normalt att känna så?! Men vissa saker glömmer jag aldrig i varje fall, det är hur mycket han gjorde för mig, precis som det ska vara. Jag är tacksam för att han funnits i mitt liv den tid han gjorde det. Det är synd att det blev som det blev och jag har funderat. Jag hade kunnat gjort mycket annorlunda och då kan det har varit bra men man lär sig alltid något nytt.No regrets som man brukar säga! Är ändå tacksam på hur allting avslutades :).
Snart kommer Sandra och då ska vi ta pärlan till mamma och Jim i Matfors. Vi ska äta middag och jag ska köpa med mig jordgubbar och grädde, mums. Ska bjuda alla på det tänkte jag. Älskar att vara ute i Matfors när solen är framme. Utsikten över Rännösjön är inte helt fel.
 

Kommentera inlägget här :