Ett hus och en båt för mig själv. Hur underbart är inte det?

publicerat i Allmänt;
Nästa vecka åker mamma och Jim utomlands och jag blir "husägare" för några dagar. Jag kommer också få tillgång till motorbåten. Dom har fantastiskt fint där ute, som mamma brukar säga:"Vi bor i Paradiset" och man kan hålla med om det. Om det är bra väder kan man vara ute och sola, promenera till stranden, grilla, dricka gott, spela kubb, eventuellt åka båt, fiska och bara vara. Sedan kan man vara inne och spela biljard. Hur mysigt som helst. Det blir som en minisemester.
Mamma nämnde att jag gärna får bo hos dom för över en månad sedan men jag sa att jag jobbar nog och därför har jag inte tänkt mer på det. Pratade med mamma i förrgår och kollade i kalendern och jag blev jätteglad eftersom jag kommer vara ledig i hela 5 dagar i sträck under den tiden som dom är borta.
jag vill inte vara helt ensam i ett stort hus i flera dagar men kommer kanske varai det, Tejo ska inte vara hemma <3. Det ska i varje fall bli underbart och hur mysigt som helst.
 

Kommentera inlägget här :