Girls Night Out

publicerat i Allmänt;
I lördags var det Girls Night Out som gällde. Jag, Tess och Tessan hade en jättetrevlig kväll. Det var längesedan vi tre var ut. Tess kom redan vid lunch och vi åt en Subway tillsammans. När Tessan kom beställde vi mat från Norrmalmswok och åt god middag tillsammans.Till efterrätt gjorde jag Chokladfondanten igen. Vi dansade, umgicks och drack. Det gick bra för mig och dricka så det var skönt. Det blev Bishop's Arms och Invito, vi kom in sent så hann inte med så mycket mer. Jag och Tessan tog en promenad hem till mig på natten så hon sov över här. Emma, en kompis till Tess kom och mötte upp oss på Bishop's också, det var trevligt.
Dagen efter (igår) mådde jag inte alls bra. Var länge sedan jag var så bakis. På hela dagen åt jag en hårdbrödmacka, fick inte ens i mig nåt att dricka. Hade sovit typ 5 timmar på dygn också. Tessan snarkar så fick inte mer än 2 timmar sömn ;). Somnade flera gånger under gårdagen. Eftersom jag inte ätit nåt så har jag jätteont i magen. Har inte kunnat ätit mycket idag heller, så hela magen är väck. Tar jag en klunk vatten eller en tugga på en macka så gör det jätteont. Ska inte dricka på länge i alla fall.
Men det var .... nästan värt det .... Nej då det var värt allting, haha.

Kommentera inlägget här :