Qlaira

publicerat i Allmänt;
Nu har jag börjat med läkarens råd. Skulle egentligen ha lingonveckan nu men ska ju inte ha det på ett halvår och det är bara att knapra, karta efter karta. Skönt att inte ha någon smärta. Det känns bra. Har kommit fram till ännu en fördel med det här. Kommer ju inte ha PMS heller. Folk kopplar i de flesta fall PMS med irritation och det är långt från all sanning. Jag är raka motsatsen, jag blir mer känslig och mår allmänt dåligt. Har dock inga större problem men hunger och allt sånt kanske jag blir fri under dessa månader.
Ska ta bort de två första och de fyra sista pillren i varje karta, lite annorlunda men det har att göra med olika hormoner, det är mer hormoner i vissa pillren och mindre i andra. Det är därför pillren har olika färger (pillren jag tagit bort hade andra färger än dom som ni ser på dessa bilder).

Kommentera inlägget här :