-2.2 kg

publicerat i Allmänt, Min nya livsstil;
I måndags vägde jag mig igen. Jag har gått ner 2.2 kg på 2 veckor.
Sötsuget är fortfarande borta!
Hungern är det till och från med. Men det beror på att jag äter saker jag inte ska äta (får skylla mig själv). Det kan vara att jag äter fisk med panering på, morötter, smaksatt kvarg. Men jag kan inte slänga all mat jag har. Jag gjorde en rensning och köpte nytt i början men får äta upp det mindre bra livsmedlen för att sedan börja köpa hem det som är 100 % bra.
Men det finns en plussida, jag äter inte hårdbröd längre. Jag har ätit hårdbröd varje dag i flera års tid men det är slut på det nu :). Ska göra mitt eget GI-knäcke och mjukbröd sedan.
 Imorse kickade jag igång dagen med styrketräning och konditionsträning (Zumba). Skönt! Ska snart börja plugga. Har bara en uppgift kvar som jag ska försöka göra klar idag, sedan är det bara den muntliga kvar den 19e.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Teres:

Duktigt du är =) Kämpa på, Vi gör det här tillsammans <3 och vi SKA lyckas!

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Tack, detsamma till dig :). Absolut detta ska vi klara tillsammans <3

Kommentera inlägget här :