Helgen ute på Ulvön (bilder och videos)

publicerat i Allmänt;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken underbar helg. Ulvön är helt fantastiskt vackert och inte bara det, underhållningen var toppen och alla, verkligen alla människor var genomgoa. Vi träffade Emil och Erik rätt mycket under hela helgen och det var jättetrevligt. Vi träffade några andra killar också och en till trubadur faktiskt. Han var grym också :). Jag har blivit frågad om jag vill se han denna vecka men ska se han en annan gång istället.
Vi hyrde cyklar så vi kunde ta oss snabbt och smidigt till vandrarhemmet som låg 2 km bort från allt. Vi hade ett problem. På fredag när vi skulle cykla hem på natten var det kolsvart. Vi såg ingenting eftersom det inte fanns någon gatubeslysning. Det slutade med att vi fick gå tillbaka och stanna över hos några på Almagränd. Tusen tack för det. Sedan cyklade jag och Therese hem vid 6 på morgonen istället.
Östen var också där men inte med "resten". Han spelade ett set mellan Emil & Erik. Roligt!
Båtresan skulle ta 2 timmar men på väg hem fick vi byta till en mindre båt och det resulterade till att vi kom fram 45 min tidigare. Tycker synd om killarna, deras färja var försenad. Men hem kom dom iallafall, det är huvudsaken.
När jag kom hem avslutade jag helgen med en pizza och en Bacardi. Kunde inte få ett bättre avslut på helgen.
Jag bjuder på lite härlig sång av killarna. Synd att jag inte filmade bättre och mycket mer. I varje fall spela in en hel låt bra. Det kanske inte är så att vi tjejer kan göra flera saker samtidigt? Haha. Synd att det blev dålig kvalité också, på både filmklippen och bilderna.

Kommentera inlägget här :