Han är tillbaka. Vad ska man säga?

publicerat i Allmänt;
Ja, som rubriken lyder är karln tillbaka, han som jag nämnt i tidigare inlägg. Han ger sig inte, jag bröt med han för två månader sedan och sa att jag inte var intresserad. Det är inte att jag inte är intresserad av honom personligen, han är jättefin men jag såg att han har flickvän. Ursäkta mig men det är patetiskt. Tror jag ska ge upp detta med dejtsidorna. Man vet inte vad det är för tok, har verkligen fått veta hur den andra sidan på dejtsidorna kan se ut. Jag tänker bara på hans flickvän och barn.
Att killarna inte bara kan ge sig, speciellt när man inte haft kontakt med killen en längre tid. Får se om han förstått detta nu annars skrattar jag nog åt det hela. Det finns andra han kan skriva med annars. Trodde aldrig jag skulle skriva om det här igen, men men han kom tillbaka.
Tidigare inlägg:
För att prata om någonting annat så mår jag mycket bättre idag. Ska göra mig lunch snart. Ska börja med beställningarna imorgon och boka tvättid. Har några veckors jobb på Birsta innan det blir mer personlig assistans jobb :). Börjar på Birsta till veckan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

Som en jag känner resonerar, det är hans problem. Om du är intresserad så varför inte?
Men förstår om det känns tokigt men det är ingen som kan säga hur de har i sitt förhållande.

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Sant! Men tänker inte lägga mig i. Tycker bara hela situationen är idiotiskt. Han har ett förhållande, stackars tjej. Vill ju inte att man råkar ut för en sån kille själv när man har ett förhållande. Så jag håller på att jag inte vill se han/är inte intresserad av han :).

Kommentera inlägget här :