Påsk

publicerat i Allmänt;
Då är det fredag igen, tiden går fort. Idag har jag varit över hos Sandra, städat lägenheten, gjort undan några ärenden och sitter just nu vid datorn med en kopp kaffe.
Jag har så varmt i lägenheten. Solen ligger alltid på mina fönstren från morgon till kväll och det resulterar till att jag oftast har rullgardinerna nerdragen och det är inte roligt. Känns som man isolerar sig. Jobbigt att se de skitiga fönstren också, haha. Ska putsa dom en dag till veckan.
Pratade med mamma förut också och hon sa att Ständut Blakk ska spela i Hassela på långfredagen. Det blev ju toppen, ska ju ändå fira påsk med dom där. Vet dock inte om dom bara spelar på kvällen eller om dom också spelar på Afterskin? Hopppas dom spelar på Afterskin.
Imorgon blir det en lugn dag innan vi ska iväg. Brudarna kommer inte förrän vid 17-18 och sedan tar vi bussen vid 19.30. Jag gör mig alltid klar fort och kommer bara att sitta och stirra in i väggen hela dagen tills man ska göra sig klar. Är alltid så. Jag tycker inte om att vänta.
På söndag ska vi fira mormor (hon fyller på måndag) och då blir det en härlig promenad upp till henne. Hoppas man mår bra då ;). Tänkte dricka lite grann men blir bakis för minsta lilla.
Ska sitta och kolla genom bloggen. Har inte gjort det, roligt att gå igenom saker som hänt genom tiderna.
Vad har ni för planer i helgen?
Ciao!
 

Kommentera inlägget här :