Förlåt

publicerat i Allmänt;
Tiden går så fort och det känns som att jag inte hinner med mig. Har fokuserat mig på jobbet i första hand. Nu när man kommit in i det så vill jag ta upp "vardagen" igen. Söker fortfarande jobb, vill ha ett fast. Har varit rätt upptagen med det och med CV-skrivandet. Har också börjat fundera på att lämna Sundsvall för att få bättre möjligheter till ett bra jobb. Att byta miljö är inte fel det heller. Måste också bli motiverad igen till att ta tag i vikten, röra på mig mer och finna matinspirationen igen.
Vad skönt det känns att få skriva av sig. Jag har känt mig rätt off mot en viss(a) person(er) och det är inte min mening, hoppas inte det har förändrat någonting. Ber isåfall så mycket om ursäkt. Tankarna har varit som sagt på olika håll, allting är spännande. Ingenting negativt har hänt men trots det kan det vara påfrestande.
Det finns så mycket som jag vill göra. Dessa känslor brukar komma smygandes när våren kommit och sommaren är på väg :). I helgen blir det Stockholm om ingenting händer. Jag börjar faktiskt bli nervös och känslorna pendlar upp och ner men det ska bli spännande.
 
 

Kommentera inlägget här :