En mysig kväll

publicerat i Allmänt;
Igår kväll blev det en mysig kväll på staden. Först blev det middag på O'learys och sedan blev det ett biobesök :). Vi såg filmen "Tommy." Jag är inte förtjust i svenska filmer men den här filmen var riktigt bra. Det var några gånger som man hoppade till ordentligt.
Idag har jag varit hos Nina och Isabell. Jag har också varit över hos Sandra. Hon färgade mitt hår, så nu är man mörkhårig igen. Det är alltid ovant i början, jag brukar inte göra större förändringar men är nöjd.
Ska diska och plocka undan och sedan blir det lugnt. Har inga planer alls ikväll. Vad ska ni hitta på ikväll?
 Bjuder på en liten bild. Tog denna igår kväll efter timmarna på stan!
Edit: Bör tillägga att jag är mörkhårig på den här bilden och det är för att Sandra tonade mitt hår igår men det räckte inte, därför färgade hon idag ;).

Kommentera inlägget här :