Helgen

publicerat i Allmänt;
Ännu en helg som bara flugit förbi, tiden går så fort. Jag och Therese hade bestämt att simma i lördags men det visade sig bara vara motionsim mellan 10-11 och bassängen var full med ungar så vi bestämde oss för att ta en långpromenad istället.
Precis när jag kom hem från promenaden så ringde Bettan och berättade att hon skulle börja gå till mig. Jag åt lite sallad till lunch och gick sedan ut igen för att möta upp henne. Vi hade trevligt, det var så länge sedan vi träffades. Vi skulle ha pluggat men vi orkade inte, haha. Vi surrade, såg på film och spelade yatzy. Det blev en lugn och trevlig helg.
Jag ska fixa mig en kaffe nu för att sedan plugga för morgondagens muntliga examination. Har ännu en gång inte läst igenom allt som jag borde ha gjort. Har inte pluggat mycket alls på den senaste tiden. Men man får hoppas det går vägen i alla fall. Direkt efter muntliga ska jag åka till Njurunda och umgås med Tessan och lilla prinsessan. På eftermiddagen kommer Tess också och umgås med oss. Det ska bli hur trevligt och mysigt som helst.
Jag börjar en ny kurs idag också men kommer förlora två dagar, ingen idé att börja en ny kurs idag när man ska fokusera sig på muntliga imorgon och imorgon blir man borta hela dagen. Har bestämt att simma vid 7-8 på onsdag morgon och sedan får det bli plugg. Kom även på att vi kanske ska på nya E-street på onsdag med kollegorna och sedan ska jag kanske hem till mamma en sväng under veckan och på torsdag har jag tvättstuga. Kanske får glasögonen denna vecka också så då måste man ut till Birsta också.
Sedan ska väl ett prov och en uppgift in, får se om man hinner med sig denna vecka också. Alltså det är för mycket och det blir att studierna prioriteras bort, men jag har klarat allting fin fint och har trots allt inte legat efter med någonting ändå.
Happy !!!
Just ja! Jag, Bettan och Therese har testat teét som jag köpte. Dem tyckte det var gott och jag kunde faktiskt dricka det också. Det var blåbär som faktiskt var godast (enligt mig i alla fall). Rekommenderas!

Kommentera inlägget här :