B

publicerat i Allmänt;
Har precis fått sista uppgiften rättad, fick överraskande nog ett B fast jag hade knappt två dagar att göra uppgiften på eftersom jag var seg med att komma igång.
Läraren ger mig bara positiv feedback och menar att jag är ambitiös, layoutmässig vilket jag tycker är uppskattande. Ambitiös vet jag väl inte men ;). Har bara den muntliga examinationen kvar nästa tisdag och sedan är denna kurs klar också. Ligger inte efter med någonting vilket är otroligt skönt.
Ligger i sängen sedan ett tag tillbaka och har precis slagit igång en skräckis, Dead & Buried. Hoppas man kan somna sedan, haha. Behöver sömn inatt eftersom jag inte kunde somna natten till idag så skriker min kropp efter sömn. Jag var vaken till runt halv fyra och klockan ringde 06.40. Tvättstugan idag igen. Har tvättat lite extra saker, inklusive mammas sista mattor.
Lite film sedan sova. Natti.

Kommentera inlägget här :