Staden

publicerat i Allmänt;
Imorse blev det en skön promenad till stan. Första stoppet var Clas Ohlson där jag köpte kaffemuggarna "ovan" och bytte stegräknaren som bara slutade att fungera. Fick ut en helt ny utan kvittot, snällt. Hade bara tänkt köpa nytt batteri.
Sedan blev det Länsförsäkringar för att hämta ut resekortet.
Sedan blev det en sväng till Tess jobb för att hämta parfymerna som kom igår. Det är bara Mangon kvar, den som jag verkligen ville ha fanns inte med. Den kommer skickas igen när den finns åter på lagret. Vi surrade ett tag för att jag sedan gick till stan och köpte ett par hudfärgade trosor. Hoppas verkligen dom trosorna inte lyser igenom klänningen. Gör dom det så får det vara. Alla förstår väl att man har trosor på sig, så vad gör det om det syns känner jag.
Jag köpte med mig Subway som jag njöt av efter promenaden hem :).
Morgondagen kommer bli mysig. Först tvättstugan kl 07, sedan blir det att åka med Therese till Birsta och IKEA. Ska äntligen köpa sekretären :). Efter ärendena ska vi sitta ute i finvädret i Birsta för att äta en god glass. Vi avrundar turen med att handla med oss lunch hem och avslutar den härliga dagen med att monterna ihop IKEA möbeln, haha!

Kommentera inlägget här :