Cappuccino

publicerat i Allmänt;
Efter dagens arbete, dusch och middag så gjorde jag mig en god cappuccino och tog en mums mums till. Det blev mums mums. Det är så mysigt ute när det regnar. Tycker om regn ibland (om det inte blir allt för ofta) och har precis tänt några ljus och inväntar att Unga Mödrar Norge ska börja kl 19. Är lite på teven ikväll i alla fall, härligt!
Trodde att städningen skulle bli klar idag men har en hel del kvar, det är bara att fortsätta imorgon. Har bestämt mig för att vara klar imorgon.
På lördag blir det först träning. Ska testa på "Dansaerobic" och sedan blir det att fara hem och vänta besök. Mamma & Jim ska komma mitt på dagen och hjälpa mig med lite småsaker och sedan ska vi åka till Birsta och handla saker för resan. Det är det bästa innan man ska resa, så mysigt <3.
Har inte ens en resväska och har därför inte börjat packa, haha. Men mamma ska ta med sig en som jag kan låna.

Kommentera inlägget här :