Shopping

publicerat i Allmänt;
Igår for jag iväg till Birsta för att shoppa. Förra helgen beställde jag en ny laptop och igår kunde jag hämta den, som jag längtat :). Handlade även en snygg datorväska och datorhögtalare.
Handlade äntligen de söta parfymflaskorna från IKEA. Såg igår att dom kommer utgå inom kort. De söta ljuslyktorna hittade jag på ICA Maxi. Har köpt 6 stycken silvriga och 2 stycken turkosa.
I förrgår for jag och Therese ut till mamma för att jag skulle byta min platt tv mot Jims. Jag fick en 40-42" mot min 32". Tack så mycket för det.
Jim var inte hemma men vi stannade ett tag hos mamma och umgicks med henne för att sedan åka till ICA Matfors och handla. Det var då jag hittade dessa ljuslyktor men handlade bara 3 stycken. Dom var så fin och passade bra här hemma så fick så lov och köpa fler igår, haha.

Kommentera inlägget här :