Kanel, äpple & mjölk

publicerat i Allmänt;
God morgon på er och denna härliga fredag!
Har för en stund sedan ätit frukost. Det är inte samma vanliga frukost jag har ätit dom senaste sju åren (en hårdbrödmacka med smör och ibland ett glas vatten till), ingen bra frukost! Den här veckan har jag börjat med att äta äpple, kanel & keso men kom fort fram till att keso är ingenting för mig. Har försökt förut att äta det, vet inte om det är konsistensen? Den smakar ju inte mycket. Men idag testade jag med mjölk istället och det blev riktigt gott. Ett skivat rött äpple, en hel del kanel och lite mjölk, voila!
Denna helg blir nog bara lugn för min del. Ska städa, ta en promenad ner till stan och möta Thessi och sedan får man bara se vad som händer, vill hitta på nånting. Som man bruka säga: "Man får se vad helgen/kvällen har att erbjuda."
Snart ska jag ge mig ut till förrådet och gjuta betong, var länge sedan sist. Gruvar mig en del men ska nog bara göra några saker så man slipper röra om så mycket, haha! Ska främst göra 5 st hjärtan som moster beställt. För att sedan längre fram göra mer. Har en massa saker jag vill göra som jag inte testat ännu men har inte de rätta redskapen för att göra krukor, ljusfat etc.
Har ni några roliga planer denna helg?
 

Kommentera inlägget här :