Hudiksvall

publicerat i Allmänt;
Jag har bestämt mig för att åka till Hudiksvall och hälsa på Christina. Ska bli så roligt att få komma bort och träffa nya människor, få se något nytt men framför allt få gå ut någon annanstans ;). Hade tänkt åka 8-10 februari för att sedan se Stiftelsen hemma på Aveny helgen efter den 16:e. Den tredje helgen fyller man år, men den 24:e är en söndag. Hade inte tänkt gå ut den helgen eftersom jag ser att utgången då Stiftelsen är här som "firande" men man kanske kunde gå ut på fredag eller lördag men inget som är bestämt i alla fall.
Hade i alla fall tänkt att släkt och vänner kunde komma en dag den helgen då jag fyller. Men har istället funderat på att åka över helgen då jag fyller. Det går bra med bussar från Hudiksvall till Sundsvall på¨söndagen och är man hemma vid 13 kan ändå folk komma och fika :). Kan förbereda mycket innan. Handla fika, städa, plocka fram koppar, assietter osv.
Ska prata ihop mig med Christina och se om någon helg passar henne bättre!
Puss & Kram
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

jätte kul att följa dig :)

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Tack så mycket Sara :)

Kommentera inlägget här :