Dag 11

publicerat i Allmänt;
I dag har jag legat i flera timmar. Haft jätteont i kroppen och frossa. Det kanske är förkylningen som är redo att bryta ut. Har känt mig dålig i perioder men det har inte hänt något mer. Hoppas inte att jag blir riktigt förkyld eftersom jag brukar knapra i mig rejält med halstabletter. Det är ju socker? Det finns självklart ett sockerfritt alternativ men sockerfria produkter/light-produkter ska jag VERKLIGEN undvika. Det kommer inte bli bra. Men men, ska sova mycket imorgon och se vad som händer.

I dag har det gått 11 dagar sedan jag åt kolhydrater (snabba) och socker. Känner mig rätt duktig men idag har jag varit enormt sugen på allt. Har haft tre sånna dagar och det är inte roligt. Vet inte vad vågen säger heller för jag har bestämt mig för att inte väga mig förrän efter dessa fem veckor.
Jag hade precis klickat hem en klänning i torsdags innan det där jäkla brevet kom i brevlådan. Men hade ändå bestämt mig för att köpa något nytt till Februari. Sedan kan man inte komma billigare undan för en klänning. Visar den i nästa inlägg!
Kramar!
 
 

Kommentera inlägget här :