Utgång och Super Bowl

publicerat i Allmänt;
Vet inte vart den här helgen tog vägen, men den har varit trevlig i alla fall. Är helt slut, av sömnbrist, haha! I lördags firade vi Tess som ni säkert vet och det blev en lyckad kväll. Vi drog ut på krogen för att dansa och för att träffa folk. Väl hemma var man pigg, sov knapp två timmar natten till igår.
Var med om en otäck sak också. Jag och Tessan tog bussen hem på lördag natt. Jag gick först in i bussen och satt mig längst bak eftersom det inte fanns andra platser. En kille satt på ena sidan och jag hörde att han sa "vad snygg du är" också kollar han på mig men jag ger han ingen respons. Sedan kommer Tessan och sätter sig bredvid mig. Det var någon annan som plingade som skulle av där vi skulle av och jag ser att den här killen ser det och skyndar sig ut också. Sa till Tessan att vänta eftersom vi skulle gå åt olika håll. Berättade för henne om killen och hon kollar på han och hon säger att han vänder sig om och kollar mot oss. Jag kände ren obehag, vet inte om det var för att jag var nykter? Det slutade med att vi gick mot Tessan och jag gick runt mitt hus. Väl hemma kändes det lugnt, såg han inte. Men när jag skulle dra ner rullgardinerna ser jag en kille mitt emot mig, tror det var han. Usch, det var inte trevligt det heller. Tur att det gick bra i alla fall :). Som sagt en riktig lyckad kväll!
I går var jag hos Sandra och drack kaffe och surrade. Följde med henne till Marco Polo men jag hade redan ätit. Vi fick trevligt sällskap igår också, Anton kom på en kopp han med :). Har inte träffat han sedan i början  av december så det var trevligt. Det var jag som bjöd in han till Sandra men dom är bekanta eller vad man ska säga. Dom har många gemensamma vänner :).
I natt var det den årliga Super Bowl, direktsänt från Amerika. Matchen började 00.30 men jag stängde av teven strax efter två. Men kollade idag, Baltimore Ravens vann. Ett stort grattis till er! Trött är bara förnamet, ska försöka lägga mig i tid ikväll.
Brudarna!
I kväll är det "Familjen Annorlunda" kl 20.00, det får inte missas!

Kommentera inlägget här :