God kväll

publicerat i Allmänt;
Jag ligger redan till sängs. Ska börja läsa igenom alla papper för muntliga imorgon, har bara läst igenom allt en gång och det var idag. Men denna gång var det inte ett val utan jag fick nämligen veta igår eftermiddag att jag skulle ha den muntliga examinationen imorgon bitti kl 09.Jag brukar ha ca 1, 5 vecka på mig men det fanns inga tider nästa vecka, eller det fanns inga tider alls. Blev fundersam för det och kontakta läraren när jag såg att det  inte fanns något att boka. Hon berättade att det var slut på alla tider, vilket kan hända men jag har aldrig varit med  om det.
Svarade att jag kommer ha en del skola under jul och nyår och det skulle vara bäst om jag kan avsluta denna kurs för att börja den nya på måndag. Hon svarade och så att hon fått några lediga tider och bokade då in mig imorgon :).
Jag klarade också uppgiften som skickades in i söndags. Trodde inte jag hade gjort rätt men fick ett B och det är inte dumt.
Idag har det varit en bra dag. Klockan ringde 06.45 och var ute i tvättstugan 06.55. Kom in och såg på julkalendern och åt frukost, haha. Man kände sig som ett barn igen. Jag har inte följt eller sett en julkalender sedan Mysteriet på Greveholm 1996. Strax efter 8 var man bland de första in på Willys, passa på när man ändå är vaken tidigt. Resten av dagen har bestått av städ och julkorts-pyssel. Alla kort är klar men ska skicka in dom sista dagen i alla fall, den 16e med julpåsen.
Jag kunde inte hålla mig längre, köpte cappuccino idag. Har varit utan kaffe i över en vecka. Hade bestämt mig för 
att sluta på grund av gastroskopiundersökningen. Kaffe är en av sakerna som gör att jag blir dålig i magmunnen. Eftersom jag inte får äta Omeprazol två veckor innan undersökningen så tänkte jag att det var bäst att låta bli kaffet helt. Men tog mig en kopp imorse och det var så gott. Blir tidig dag imorgon också. Ska duscha och göra mig klar samt plugga lite innan muntliga, det blir nog en morgon-kaffe också, haha.
Ska läsa igenom allting nu. Känns som mycket kan jag men ändå inte allt, hoppas det går vägen. 

Kommentera inlägget här :