"Frossa vid frustration"

publicerat i Allmänt;
Har varit duktig den här veckan, ätit bra och rört mig bra. Har köpt choklad men då har det varit en liten bit på max 35 g. Några dagar har jag varit helt utan frestelser. Köpte den här lilla biten häromdagen när jag var frustrerad över skolan.
Vi skulle ladda ner ytterligare ett program från Visma men det gick inte. Pratade med support hela dagen, det var Windows 8 som ställde till det så Support fick gå in i min dator. Jag brukar klara det mesta själv vad gäller datorer men det gick inte denna gång, inte ens de tre första jag pratade med på support klarade det (den fjärde fick till det). Ligger efter i skolan nu men får ta det som det kommer och göra mitt bästa.
Har bokat den muntliga examinationen idag och jag kommer ha några dagar att förbereda mig för slutprovet!

Kommentera inlägget här :