Körkort i 2 år

publicerat i Allmänt;
 Har ju glömt skriva att igår var det prick 2 år sedan jag tog körkortet :). Tiden går fort.
Var hos mamma och Jim längre än vad som var tänkt, inte för att det gör nånting. Innan Jim kom hem tog jag, mamma och Tejo en långpromenad. Sedan blev det en sväng till Hassela för att dom skulle ta med sig lite saker från förstugan (säsongen är slut för i år). På väg hem svängde vi in på en mack för att köpa nåt drickbart. Jim sa att han betalar för allt vi vill ha där, haha. Det blev en grillad korv utan bröd för mig och några klunkar  trocadero. Har bestämt mig för att sluta HELT med läsk. Har inte sug efter cola längre men dricker istället trocadero.
Jag har väl inte ens nämnt att jag varit hos dietisten? Får ta det imorgon, nu blir det Criminal Minds.
Ciao!
 
 
 

Kommentera inlägget här :