Större lägenhet

publicerat i Allmänt;
 
 
Dags för en större lägenhet...
 
Jag har tagit bilder på "pyssellådan" som jag har under sängen och den är full. Har ingen mer plats för att ha dessa saker. Denna bild togs för några veckor sedan och jag har ännu mer saker än vad bilden visar. Resten av sakerna är utspridda på hela vardagsrumsbordet, golvet och soffan.
 
Det är faktiskt jobbigt. Har börjat tänka på detta och det stämmer nog.
 
Om man är konstnär är det inte bara att sätta sig och måla en tavla utan man måste vänta på den rätta känslan/miljön eller ja, man måste vänta på rätt tillfälle helt enkelt.
 
Är man kock så behövs det bra med utrymme, redskap och känsla i köket annars är det inget roligt att göra mat.
 
Samma för mig. Jag behöver utrymme och framförallt ha sakerna lättåtkomligt. Med det menar jag att jag behöver kunna se alla saker som jag har för det gör att jag skapar idéer. I denna låda ligger sakerna lager på lager och det gör att jag inte får ett hum om vad jag har. Utrymme är alltså också viktigt. Jag sitter i soffan med ryggen ihopsjunken. Ergonomiskt? Knappast. Jag som fick MVG i ergonomi, haha. Fast jag är ju medveten om att jag sitter helt fel. Det är som sagt brist på plats.

Kommentera inlägget här :