Shopping + Tvättning + Städning

publicerat i Allmänt;
Vilken dag! Härligt att få mycket gjort. Ska passa på och få undan så mkt som möjligt eftersom man jobbar hela helgen. Men börjar åtta imorgon så får lite sovmorgon iaf :). Får uppdatera senare ska snart ut till tvättstugan igen. Ni ska bara veta vad mycket jag hunnit med idag:
 
1. Klev upp och gjorde mig klar
2. For ut till Clas Ohlson, Rusta, Jysk, IKEA och sedan in på några butiker i Birsta City.
3. Träffade mamma en sväng på Birsta
4. Körde hem och hämtade tvätten och slängde in första maskinen vid 12 (med tvättiden började 11)
5. Gick direkt till bilen och for ut till Fyndlagret och avslutade med ICA Kvantum i Nacksta och köpte med mig en sallad från salladsbaren.
6. Körde hem och hämtade sista påsen med tvätt, gick till tvättstugan och fixade där.
7. Sedan blev det sallad till lunch.
8. Nu sitter jag här i paltkoma och väntar på att man ska hämta in allt. Orkar inte gå ut en gång till så tar in all tvätt så får det torka inne.
 
Jag har handlat väldigt mycket idag ... Känns det som!
 
Lägger upp bilder sedan eller under helgen (förhoppningsvis). Ska städa och hålla på resten av dagen.
 
På återseende!
 
Puss

Kommentera inlägget här :