Massa bilder

publicerat i Allmänt;
Har lovat att lägga upp bilder på hur mamma och Jim har det i huset. Har alltid lyckats glömma bort att ta bilder men i lördags när vi tjejer vad hos mamma så hann jag och ta en massa bilder. Jag är ingen fotograf så bilderna är väl inte riktigt 100, haha! Men lägger upp ett gäng i alla fall så har jag gjort det.
 
Spelhålan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar detta rum, can u blame me?
 
Sovrummet
 
Underbar säng. Höj och sänkbar!
 
 Tejo (hunden) har sin egen säng - så klart, haha.
 
 
Ängeln som mamma fått av mig.
 
 
 
 
Vardagsrummet
 
 
Vad kan man säga? Mamma älskar blommor.
 
 
 
Dessa tavlor fick dom av mig förra året i julklapp.
 
 
 
Köket
 
Haha, jag tog fler bilder än detta men dom blev inte så bra. Men mamma har gjort jättefint i köket. Hon har beställt från Jotex och kör med den fina plommon-färgen.
 
"Nedre hallen"
 
 
 
Ute
 
 

Här ser ni att altanen är stor. Jim har byggt den från altanen (där jag står i denna bild) och runt till ytterdörren.
 
Har inte lagt upp bilder på allt nu.Huset har 3 våningar. Har inte visat bilder på övre hallen, övre toan, gästrummet, den andra hallen nere och tvättstugan, dusch, toa och bastun nere. 
 
Dom ska renovera hela köket, måla om/tapetsera i hall och vardagsrum uppe m.m. De har en del projekt kvar :).
 

Kommentera inlägget här :