Semester

publicerat i Allmänt;
Jag nämde inte förut att jag går på semester imorgon. Jag har anställning till 4:e november men kommer ha semester tills dess. Så är inte utan jobb riktigt än :).
Sitter här och är jättesugen på choklad. Men funderar på att poppa popcorn. Ska undvika godis och dricka på vardagarna. Ska inte köra stenhårt med vad jag äter eftersom jag kommer börja träna. Resultat borde man se ändå. Självklart ska jag försöka låta bli de onyttiga. Jag funderar också på hur nyttigt popcorn egentligen är? Jag kör inte på micropopcorn (inte gott) utan jag poppar själv i kastrull tillsammans med rapsolja. Vet ni hur nyttigt det är? Jag menar, det är bättre att äta popcorn än att trycka i sig en chokladkaka, men jag funderar ändå på om det lönar sig med popcorn. Har popcorn rätt mycket kcal och kolhydrater så kan jag hellre ta choklad, förstår ni hur jag menar? Jag är inte överförtjust i popcorn och det innebär att jag måste dippa popcorn och då blir det även gräddfil eller creme fr till.
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Gö dippen på kvarg, blir mycket nyttigare då. Kvarg är nyttigt :D alltså naturell lättkvarg. :)

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Tack Tina för tipset :). Är det gott med dip på kvarg?

3:e kommentar, skriven , av Tina:

Jag tycker det är godare, men det är ju olika vad man tycker om :) du kan ju testa någongång :) kom ihåg och ta naturell bara, jag brukar köra på naturell kesella

Kommentera inlägget här :