Tvätta, städa, baka ...

publicerat i Allmänt;
Har gått några dagar sedan sist. Det verkar inte bli bättre med uppdateringen. Har fått ett annat jobb där jag arbetar extra. Har gått utbildning i måndags och har arbetspass alla dagar den här veckan. Jag jobbar för det mesta med hushållsnära tjänster :).

Sitter för övrigt med att planera för söndagens Öppet Hus. Det är säkert inte många som kan komma eftersom det är Julskyltning på stan. Jag vill också gå på skyltningen men får se hur många som känner sig för att komma. Det ska bli spännande! Har inte fått Visitkorten ännu men hoppas dom kommer med posten imorgon. Ska se om jag orkar gå på Kulturmagasinet imorgon efter jobbet. Det beror på vart man ska jobba, man kan vara i Timrå ena sekunden och i Kvissleby i den andra, haha! I alla fall så vill jag skriva ut lite saker för söndagen, perfekt att gå till Bibblan då. Ska se om man blir klar med det idag, annars kan det vara lite kört.
Har en del som jag måste göra för söndagen. Ska tvätta, städa, handla, baka, göra mer saker som man kan sälja på plats, dekorera lägenheten med alla saker som ska säljas osv.
Har också en del saker som jag har slagit in som julklappar och inte kan visa, vill inte visa här heller då dom som ska få klapparna kan läsa bloggen.
Dags att fortsätta. På återseende!

Kommentera inlägget här :