Öppet hus

publicerat i Allmänt;
Snart är det dags för Öppet hus. Har inte satt ett datum ännu men det blir snart. Ni kommer kunna se på alla saker som jag gjort och alla saker jag kan göra. Möjligheten till att köpa saker på plats finns och jag kommer även att ta emot beställningar. Fika kommer självklart att finnas!
Det är spännande och väldigt nervöst, konstigt nog.
Sitter och designar visitkort och en broschyr för att göra det hela lite roligare. Det låter överdrivet men jag är intresserad av sånt och älskar verkligen att designa och göra dessa typer av saker. Därför tar jag detta ett steg längre. Det är självklart bara för skoj skull, inget seriöst. 
Ska inte avslöja hur det kommer att bli. Ska skynda mig, vill helst ha detta klart när det är Öppet hus. Broschyren kommer att innehålla de produkter som är till försäljning. All information om produkterna kommer att stå där (färg, storlek osv.). Bra för andra att se vad jag erbjuder och bra för mig själv att veta vad jag gör, haha!

Kommentera inlägget här :