Glada Hudik

publicerat i Allmänt;
Har varit några härliga dagar och jag har inte hunnit med att uppdatera. Sitter just nu och söker jobb. Sökte några jobb i Hudik igår. Sitter med den sista ansökan och hoppas jag får till den riktigt bra, vill verkligen ha detta jobb. Idag ringde jag för första gången till kontaktpersonen för att ställa frågor angående tjänsten. Hon frågade om jag i så fall kommer att pendla men jag sa att jag kan tänka mig att flytta också. Har alltid sagt att jag aldrig vill lämna Sundsvall med det är bara 9 mil. Man kan köra hit varje helg och hälsa på släkt och vänner om det är så. IKEA och ett shoppingcenter som Birsta finns ju inte där ;). Då har jag 9 mil närmare Stockholm också, haha!
Håller ni på att blåsa bort? Det är ju rena rama stormen ute. Tror stormen Sandy har kommit till Sverige.
Ska ta en paus från CV-skrivandet och plocka undan tvätten. Skulle ha städat idag men det får bli imorgon istället.
Hade det hur roligt som helst på festen i lördags :). Uppdaterar er mer om veckan senare. På återseende!

Kommentera inlägget här :