Arbetsintervju

publicerat i Allmänt;
Igår var jag på en arbetsintervju. Företaget rekryterar inte för tillfälligt utan det var som en intresseanmälan från min sida och hon ville gärna träffa mig. Det finns ingen plats för en heltidstjänst men kommer få gå på timmar först för att sedan se om det kan utvecklas till en heltidstjänst. Det kommer vara utbildning och sånt innan också. Men nu har jag inte fått chansen ännu. Men hoppas :).
Carro kom bort en sväng för surr och fika igår också. Alltid lika trevligt. Ska nog träffa henne sväng imorgon med. Det blidde ingen promenad idag så får ta mig en lång promenad imorgon istället. Ska se om man kommer ihåg att göra några övningar också.
Idag hämtade jag mormor och vi for till Birsta för lite shopping och för att träffa mamma en sväng. Jag fick med mig några saker hem: Svarta tvättlappar, chokladkaffe, 2 stycken små askar med änglar på, stor form för betong (ängel). Hade hoppats på betong också men fanns inte (säsongsvara). Men hon var snäll och skulle beställa från huvudlagret. Det är irriterande när man verkligen vill ha någonting och att det visar sig vara slut. Hade sett fram emot att få testa betonggjutning för första gången idag. Men får fint vänta en vecka. Ville köpa ett speciellt spetsband också men den var helt slut, förhoppningsvis har dom fått in bandet nästa vecka.
Cupcakes (från gårdagen)

 

Kommentera inlägget här :