Skönt

publicerat i Allmänt;
Oj oj vad tiden går fort snart är det helg igen känns det som. Det går bra på jobbet men det är mycket som oroar men vill inte riktigt ta det här. Schemat har gjorts men måste ändras pga en sak och det är inget man ser fram emot för schemat var tillräckligt "jobbigt" och nu kommer det bli mycket värre.  Jag  trivs annars, bara jobbigt att försöka lära sig allting på så kort tid. Men får man inte tiden att lära sig saker och ting i taget så kan man inte göra så mycket heller. Men det är underbart där ute och jag hoppas att kunderna/medlemmarna är det också när det öppnar ;).

Efter jobbet körde jag direkt till Willys och sedan for man hem och gjorde middag och sedan fastnade man ett tag vid datorn. Nu har man precis kommit in från en lång och skön dusch. Känner att det är mycket nu hemma med all renovering och allt nytt på jobbet. jag har inte direkt en plats där man kan slappna av. Jobbet är jobbet och där ska det väl inte vara lungt (skratt) men hemma ska det vara lugnt och tryggt. Men som nämnt tidigare är det ändå skönt att få vara hemifrån på dagarna. Ska höra med dom på fredag innan man kör på jobbet om det ska börja kakla hos mig. Har dom inte börjat med det på fredag så kan jag bara glömma att få toan klart tills nästa helg. Det skulle vara perfekt om det var klart den helgen så man kan få ordning på någonting. Åka och shoppa och umågs med Tess den helgen :).

Har inte orkat kollat upp alla anteckningar från jobbet då man däckar tidigt på kvällen och man stressar bara upp sig när man kommer hem och tänker på allting och det är som allting har flugit ut från hjärnan igen. Gahh! Jaja, bara släppa det, får stänga av när man kommer hem. Ska kolla lite på jobbets hemsida bara och läsa lite så, inget mer avancerat, haha!

Kram

Kommentera inlägget här :