Morgon

publicerat i Allmänt;
Vet att uppdateringen är dålig men glömmer bort den nu. Det ska bli ändring på det. Jobbar nioende dagen i sträck idag men är ledig imorgon (wiho) sedan har jag en ledig helg så det ska bli skönt. Men när man kommer hem är det bara fixa middag och stöka på och sedan sängen. Är inte van att äta middag kl sju men slutar sex ikväll också och sedan tar det närmare en halvtimme att köra hem.

Förstår inte hur tjejer med mammabloggarna hinner uppdatera så ofta för dom som har barn och jobb, haha! Fast jag kan iofs uppdatera jag med men det är inte mkt som händer. Ska träffa Nina en dag här och sedan måste jag på stan och köpa parfymen och köpa en morsdag-present till älskade mamma. Hann inte hälsa på henne i helgen, men ska träffa henne i helgen har vi bestämt iaf. Har inte träffat mamma på en och en halv månad tror jag, det var iaf en evighet sedan känns det som. Vi brukar träffa ofta så nu saknar man henne till och med, haha! Vi ska nog åka till Stöde där det händer lite saker och kusinbarnet ska sjunga eller hur det var.

Onödigt inlägg men ville skriva nånting ;). Har inte lagt upp bilder på det snygga badrummet, får se när man fixar det. Har inte tagit många bilder eftersom jag har inte hunnit göra klart allt därinne. Ska fixa lite saker här hemma ikväll när man kommit hem.

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar

Kommentera inlägget här :