Mer tvålar

publicerat i Allmänt;
Ska göra mer tvålar snart. Jag tror jag glömt skriva att jag handlat mer tvålstämplar m.m.?! Det var sista april när jag for ut och hälsade på kusin och moster. Hämtade mormor innan och sedan for vi till Birsta innan vi drog ut till Matfors. Handlade en väckarklocka, armbandsur, mascara, pads, tvålstämplar och jag tror jag handlade mer saker på Panduro. Hmm, ska kolla i pyssellådan och se om det är något annat som är nytt. Just ja, jag handlade nog Clear Stamp (bokstäver), haha! Vad glömsk man kan vara.

Ska ju inviga de nya tvålstämplarna men det får vänta någon vecka skulle jag tro. Ska höra med kusinen om jag får låna kusinbarnet Emma, hon vill ju komma och vara hos mig så det skulle vara perfekt att göra tvålar med henne. Hon har tjatat länge och sedan blev det stambyte men när det är klart och hemmet börjar åtegå till det normala så :).


Denna klocka köpte jag. Bandet är jättemjukt och skön! Love It.

Kommentera inlägget här :