Error

publicerat i Allmänt;
Orkar inte skriva mycket, har precis landat riktigt här hemma. Var hemma vid femtiden och gick och köpte en pizza ;), dåligt jag vet. Det har varit mycket att ta in och helt ärligt trodde jag att det skulle vara lättare än vad det är, men det är bara bita ihop. Man får slappna av och ta det jobbiga i helgen, haha! Är för trött för att ens tänka på det tröttsamma. Bara man kommer in i det är det nog "roligt" om inte annat hjälper miljön till för det är så vackert där ute. Vi kommer köra på kontorstider nu till den 17-20 Maj då banan öppnar. Efter det börjar våra riktiga scheman, det blir alltså jobb 9-16,17.

Dags att gå ut och duscha och förbereda sig för morgondagen för att sedan njuta av att få vila fötterna, haha! Seriöst, det känns som man varit på krogen och dansat en hel natt med klackskor. Vet inte om sandalerna var så bra, eller om det beror på att det är första dagen. Man har aldrig stått en hel dag sådär. Men det är också en vanesak. Har aldrig haft ett jobb där man bara står, så det blir lite nytt :).

Har börjat kolla på en massa program från Youtube: Program som "I shouldn't be alive", "I survived" och "I survived, beyond and back". Verklighetsbaserade serier som ja, ni ser vad det handlar om. Otroliga händelser. Igår började jag se avsnitt från programmet "Live to tell" det är ett program som i Sverige heter "Dokumentär: Mord" som jag nämnt att jag brukar se.
Gillar ni verklighetsbaserade historier, så kolla in dessa program. Det är helt otroligt!



Kommentera inlägget här :