?

publicerat i Allmänt;
Måste bara fråga om ni har känt av pollen i år? Folk säger att det är extremt mycket i år. Mamma har en hemsk allergi men jag har aldrig haft det men nu har jag i flera dagar haft irritation i ena ögat, örat och svalget. Det började som en förkylning vilket nog stämde men köpte då tabletterna som jag brukar köpa för att hindra att förkylningen bryter ut. Förkylningen har inte brytit ut, hostan är det enda som återstår men haft febertoppar, snuva, huvudvärk osv. Men nu slog det till idag igen. Problem med höger öga (kliar som jag vet inte vad, blir jätteröd och tårarna rinner) sedan att jag nyser 15 gånger i sträck vilket jag inte ens gör då jag är dunder förkyld. Får se hur det fortsätter för det är verkligen irriterande!




Snyggt va? Om det går enligt planen så kommer det vara klart imorgon :). I alla fall att toan och duschen är användbar. Köket är inte klart utan dom har väntat på diskbänkarna som jag tror kom idag. Kanske får dit dom denna vecka. Men sedan är det kaklet i köket. Det lär ta två veckor till innan köket är helt klart. Toaletterna och diskbänkarna är klar i alla lägenheter förutom min och grannens. Sedan när diskbänkarna och toaletterna är klar hos oss börjar det nog kakla köket uppifrån och ner. Man blir näst sist på allt. Men bara toan och duschen blir klar är jag nöjd.

Har mycket att stå i och nu kommer vi jobba Måndag-Söndag denna vecka och sedan hela nästa vecka så det blir väl jobb 14 dagar i sträck. Får se hur det blir med allt. Det kommer bli mycket jobb till en början. Verkar som att jag kommer jobba tre helger i sträck och det känner jag inte direkt för om jag ska vara ärlig. Får se om man får skippa helgen efter denna.

Jaja, åter till allt som väntar här hemma. Kramar

Kommentera inlägget här :