Svar på kommentar

publicerat i Allmänt;
Mari: Dom kommer stänga av vattnet. Dom börjar stänga av vattnet helt i badrummet och det gör ju ingenting eftersom det kommer inte finnas badkar och toa sen ;). Köket kommer dom stänga av vissa dagar, under dagtid. Men sedan när de börjar med rören i köket kommer vattnet stängas av dygnet runt. Kommer bli helt utan vatten till slut. Det verkar som stammarna i köket och badrummet sitter ihop, vilket kan försvåra och ställa till med mer arbete. Dom kommer arbeta smidigt och se till att vi får vatten så fort om möjligt. Dom har dragit en slang från utsidan och in trappgången så man har vatten att hämta där. Jobbigt med disken bara, vet inte hur det ska lösas på bästa sätt. Vi har toa strax utanför min dörr och dit får man gå och borsta tänderna ;).

Jo, det var jättestora vattenskador i två lägenheter ovanför mig.

Precis, kommer att vänja mig, det är bara att få in rutiner. Det finns ändå riktiga duschar och en riktig toa. Kommer inte gå på toan i baracken i alla fall, haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

men skönt att de försöker göra allt för hyresgästerna. sedan så det dära med skynda på och hantverkare går inte riktigt ihop. blir alltid försenat, tyvärr. men jag håller mina tummar att det går fort.

ofta sitter de rören ihop. det gör de hos oss, tror jag. och eftersom du har en etta så lär de sitta ihop lite längre ner. men som sagt hoppas det går fort.

Kommentera inlägget här :