Packar

publicerat i Allmänt;
Just nu håller jag på att packa. Vissa saker kan jag inte packa ner än. Har tvättat i morse och mycket är fortfarande blött ;). Får tänka om ifall det inte hinner torka. Det är två par byxor kvar och eventuellt en blus, sen är det klart.

Har som sagt tvättat idag och direkt efter första tvätten for jag till verkstaden och fixade bilen, nu är den lika fin som innan. Hoppas den jäveln/jävlarna håller sig borta från bilen nu. Vill inte brusa upp mig så mycket och bli förbannad för det kan ha varit en olyckshändelse. När man kom hem igen var det bara att gå till tvättstugan. Som vanligt, hänger det kläder i hela lägenheten, haha!

Det blev ingen diskning hos Tessan igår. Men snäll som hon är kan hon ta disken idag och köra in i diskmaskinen, det underlättar en del. Slipper också duscha i baracken idag, ska göra det borta ikväll :). Just ja, kom på att jag inte varit i förrådet och kollat på skor, men tror inte jag har några vårskor. Får ta stövlarna och hoppas på att hitta något bra där nere. Skinnjackan har jag i alla fall och den är redo för att invigas.

Har inte mycket mer kvar att göra nu. Har ätit lunch men är fortfarande hungrig. Tror det blir middag med mamma och Jim ikväll. Är jättesugen på choklad, men det är för hungern. Tessan har köpt med sig Viktväktar-choklad som jag ska hämta sedan. Ta en liten bit kanske inte skadar ;). Men ska försöka hålla mig till lördag. Det går i alla fall bra, när suget kommer är det bara att tänka på någonting annat.

Killarna ska komma och mäta värderna i badrummet för att se om det blivit någon förändring under dessa dagar. Håll tummen!

Ska kolla lite mer på datorn och se om kläderna börjat torka, hehe! Kommer inte uppdatera på några dagar. Ni alla får ha det så bra!

Puss & Kram


Bilden är lånad från Google.se

Kommentera inlägget här :