Dum fråga ...

publicerat i Allmänt;
Jag har en dum fråga som jag bara måste få ställa. Förra veckan satt jag och kollade runt på olika hyllor/skåp och lösningar till den nya toan. Jag vet att det är tidigt att börja redan nu men jag tycker det är roligt och kan inte låta bli helt enkelt, hehe! Som ni redan vet kommer jag att välja dusch, alltså kommer jag få större plats på toan efter renoveringen. Jag hoppas att duschen hamnar på samma vägg som toan och handfatet men det visste dom inte idag. I alla fall så är min dumma fråga om det är fult och allmänt konstigt om man har ett glasvitrinskåp inne på toaletten?

Jag ser bara hur snyggt det kan bli med att ha handdukar och allt annat (synligt) i det här skåpet. Men har aldrig sett eller hört talas om att någon har ett sådant typ av skåp på toaletten. Det är självklart svårt att säga nu när man inte vet hur det ser ut när det är klart. Men frågan handlar bara om det är normalt eller inte med ett vitrinskåp på toaletten.

I så fall ska det vara det här vitrinskåpet som jag redan har i vardagsrummet!

Svar önskas!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Haha jag tycker det lät sjukt snyggt faktiskt, du gav mig en idé nu. Bara inte folk skrattar åt en, eller kollar konstigt på en, om man har så. Kanske finns nåt alternativ till det om man kollar runt :P

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Möblera får man hur man vill och helt konstigt tycker jagi nte att det verkar. Däremot kanske det inte är det mest praktiska, det är ju rätt fuktigt inne på toan (när du dushat osv) så de kan nog bli snabbt småskitiga rutor. Kanske inte "opraktiskt" men att du måste torka/tvätta dem oftare för de syns mer än damm på en vanlig hylla...

Kommentera inlägget här :