I'm Alive

publicerat i Allmänt;
I'm alive! Förlåt för riktig usel uppdatering. Jobbade hela helgen så är ledig idag och var det igår men då ska man fixa allting här hemma. Det är bara att börja om storstädningen i lägenheten. Dom var här igår och idag och satt dit kakel och kontaktuttaget. Nu är allting klart, eller nästan. Jag har ringt och frågat om dom kan måla väggarna vid diskbänkarna men det är inte viktigt och det får dom göra när dom vill ;).

Igår kväll började jag dammsuga och torka alla lådor och skåp i köket för att få bort allt skit. Mina kastruller var alldeles vit och fullt av slipdamm eller betongdamm eller vad man ska säga. Så man har fått tvättat av alla saker. Har tvättstuga nu också. Mamma och Jim kommer och hälsa på idag som jag längtar, haha! Dom ska se hur fint man fått det. Ska göra mig lite lunch innan det är dags att gå ut till tvättis igen. Ska sedan ta mig an städningen så det är fint när dom kommer :). Ska fixa lite papper och hoppa in i duschen när allt är klart, men det är ingen brådska för dom ska hem till Tejo efter jobbet och sedan kommer dom hit.

Dags att börja med lunchen så nåt bli klart. Har en skön vecka nu. Jobbar till 19 imorgon, till 15 på torsdag sedan är man ledig igen till söndag, nice!

Puss

Kommentera inlägget här :